ناشناس

تفاوت میان نسخه‌های «اصغر بمانی، معلمی که استعدادها را کشف می کرد»

از قصه‌ی ما
بدون خلاصه ویرایش
سطر ۱۰: سطر ۱۰:
وی به ابتکار خود اولین دوره های اردوهای راهیان نور دانش آموزی(آن زمان این اردوها تحت عنوان اردوهای بازدید از مناطق عملیاتی مطرح بوده اند)را همزمان با سال های جنگ راه اندازی می کند و با این کار بسیاری از دانش آموزان را به حضور در جبهه ها ترغیب می کند.<br>
وی به ابتکار خود اولین دوره های اردوهای راهیان نور دانش آموزی(آن زمان این اردوها تحت عنوان اردوهای بازدید از مناطق عملیاتی مطرح بوده اند)را همزمان با سال های جنگ راه اندازی می کند و با این کار بسیاری از دانش آموزان را به حضور در جبهه ها ترغیب می کند.<br>


او بزرگترین خدمت زندگی خود را یافتن استعدادهای هنری و فرهنگی دانش آموزان می داند و در این زمینه عملکرد بسیار موفقی داشته است به طوری که برخی از بزرگان تئاتر کشور من جمله جلیل رفیعی از شاگردان وی محسوب میگردند، همچنین بسیاری از مجریان و دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز یزد من جمله عباس گلرسان، مهدی قانع، سامان ارس خان و ... از جمله کسانی بوده اند که از روی صحنه تئاتر وی به صدا و سیما راه پیدا کرده اند.
'''او بزرگترین خدمت زندگی خود را یافتن استعدادهای هنری و فرهنگی دانش آموزان می داند و در این زمینه عملکرد بسیار موفقی داشته است به طوری که برخی از بزرگان تئاتر کشور من جمله جلیل رفیعی از شاگردان وی محسوب میگردند،''' همچنین بسیاری از مجریان و دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز یزد من جمله عباس گلرسان، مهدی قانع، سامان ارس خان و ... از جمله کسانی بوده اند که از روی صحنه تئاتر وی به صدا و سیما راه پیدا کرده اند.
اصغر بمانی در سال های اخیر یک گروه هنری با عنوان طوبی را نیز راه اندازی کرد که تا چند سال گذشته بیش از 70 درصد جُنگ های هنری و طنز استان را در اختیار خود داشت و این گروه با عنوان سردمدار طنز انقلاب اسلامی در یزد شناخته میشد.
اصغر بمانی در سال های اخیر یک گروه هنری با عنوان طوبی را نیز راه اندازی کرد که تا چند سال گذشته بیش از 70 درصد جُنگ های هنری و طنز استان را در اختیار خود داشت و این گروه با عنوان سردمدار طنز انقلاب اسلامی در یزد شناخته میشد.
وی در زمینه معلمی و کلاس داری نیز صاحب سبک بوده و به اذعان خود کلاس هایش را با سبک های تربیتی خاص و با تکیه بر هنر نمایش و در قالب طنز مدیریت می کند.
وی در زمینه معلمی و کلاس داری نیز صاحب سبک بوده و به اذعان خود کلاس هایش را با سبک های تربیتی خاص و با تکیه بر هنر نمایش و در قالب طنز مدیریت می کند.