ناشناس

تفاوت میان نسخه‌های «مصاحبه با رحیم‌رضا الهی»

از قصه‌ی ما
۱۶ بایت اضافه‌شده ،  ‏۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۱۷
بدون خلاصه ویرایش
سطر ۱: سطر ۱:
لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرماییداز چه سالی وارد آموزش‌و‌پرورش شدید؟
لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرماییداز چه سالی وارد آموزش‌و‌پرورش شدید؟
بنده [[رحیم رضای‌الهی]] متولد سال 1346 در شهر تبریز هستم، دوران تحصیلات ابتدایی تا راهنمایی را در مدرسه فرقانی در محله حکم‌‌‌‌آباد سپری کردم، مقطع متوسطه در دبیرستان شهید '''آیت‌‌الله قاضی‌طباطبایی''' ادامه تحصیل دادم که در همان سال اول توفیق حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشتم. بنده در سال 1366 موفق به اخذ مدرک دیپلم شدم و از مهر 1366 وارد تربیت‌معلم شدم و بعد از دوسال که دوره تربیت‌معلم تمام شد به عنوان مربی پرورشی مشغول به خدمت شدم.
بنده [[رحیم‌رضا الهی]] متولد سال 1346 در شهر تبریز هستم، دوران تحصیلات ابتدایی تا راهنمایی را در مدرسه فرقانی در محله '''حکم‌‌‌‌آباد''' سپری کردم، مقطع متوسطه در دبیرستان شهید '''آیت‌‌الله قاضی‌طباطبایی''' ادامه تحصیل دادم که در همان سال اول توفیق حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشتم. بنده در سال 1366 موفق به اخذ مدرک دیپلم شدم و از مهر 1366 وارد تربیت‌ معلم شدم و بعد از دوسال که دوره تربیت‌معلم تمام شد به عنوان مربی پرورشی مشغول به خدمت شدم.
بعد از انقلاب اولین سال تحصیلی که تجربه کردید چگونه بود.
بعد از انقلاب اولین سال تحصیلی که تجربه کردید چگونه بود.
سال چهارم ابتدایی را می‌خواندیم که انقلاب پیروز شد و ادامه تحصیلات را در نظام جمهوری‌اسلامی خواندیم
سال چهارم ابتدایی را می‌خواندیم که انقلاب پیروز شد و ادامه تحصیلات را در نظام جمهوری‌اسلامی خواندیم
سطر ۹: سطر ۹:
فعالیت های پرورشی در آن دوره را به یاد دارید.
فعالیت های پرورشی در آن دوره را به یاد دارید.
مربیان پرورشی در آن دوره با اجرای مراسمات مذهبی، اجرای برنامه در مناسبتهای ملی و انقلابی مانند دهه فجر، راهپیمایی‌ها،مسابقات و برنامه های هنری و فرهنگی سعی میکردند که استعدادهای هنری بچه‌ها رو کشف و در مسیر درست، راهنمایی و هدایت کنند.
مربیان پرورشی در آن دوره با اجرای مراسمات مذهبی، اجرای برنامه در مناسبتهای ملی و انقلابی مانند دهه فجر، راهپیمایی‌ها،مسابقات و برنامه های هنری و فرهنگی سعی میکردند که استعدادهای هنری بچه‌ها رو کشف و در مسیر درست، راهنمایی و هدایت کنند.
کارهایی که آقای محمدزاده انجام می دادند، چگونه شکل میگرفت و چه تاثیری در بچه ها داشت.
کارهایی که '''آقای محمدزاده''' انجام می دادند، چگونه شکل میگرفت و چه تاثیری در بچه ها داشت.
آقای محمد زاده از روابطی که دانش‌آموزان با همدیگر داشتند و جمع هایی که تشکیل میدادند، آنها را وارد برنامه های پرورشی میکرد. در آن زمان که گروهک‌ها و تفکرات مختلفی بیرون از مدرسه وجود داشت و مشکلاتی را برای دانش آموزان ایجاد میکرد سعی میکردند با پاسخ به سوالات بچه‌ها و رفع ابهامات موجود دانش‌آموزان را در مسیر درست هدایت کنند.
'''آقای محمدزاده''' از روابطی که دانش‌آموزان با همدیگر داشتند و جمع هایی که تشکیل میدادند، آنها را وارد برنامه های پرورشی میکرد. در آن زمان که گروهک‌ها و تفکرات مختلفی بیرون از مدرسه وجود داشت و مشکلاتی را برای دانش آموزان ایجاد میکرد سعی میکردند با پاسخ به سوالات بچه‌ها و رفع ابهامات موجود دانش‌آموزان را در مسیر درست هدایت کنند.
چه برنامه‌هایی را '''آقای محمدزاده''' بیشتر مورد توجه قرار میدادند.
چه برنامه‌هایی را '''آقای محمدزاده''' بیشتر مورد توجه قرار میدادند.
با توجه به امکانات در مدرسه بیشتر برنامه های قرآنی و مسابقات قرآنی را انجام میدادند، کلاس آمفی‌تئاتر هم داشتیم که تمرینهای سرود و تئاتر را در آنجا انجام میدادیم.
با توجه به امکانات در مدرسه بیشتر برنامه های قرآنی و مسابقات قرآنی را انجام میدادند، کلاس آمفی‌تئاتر هم داشتیم که تمرینهای سرود و تئاتر را در آنجا انجام میدادیم.