تفاوت میان نسخه‌های «تجربه ی شیرین از دانه ی تلخ»

از قصه‌ی ما
(صفحه‌ای تازه حاوی «موقع رفتن به کافی شاپ و سفارش یک قهوه ی خاص، حتی به ذهنمان هم خطور نمی کند که پ...» ایجاد کرد)
 
 
(۱ نسخهٔ میانی ویرایش‌شده توسط ۱ کاربر دیگر نشان داده نشده)
سطر ۱: سطر ۱:
موقع رفتن به کافی شاپ و سفارش یک قهوه ی خاص، حتی به ذهنمان هم خطور نمی کند که پشت سر همین قهوه، یک کارآفرینی بزرگ وجود دارد...! طبق آمار "قهوه" بعد از بنزین پرمصرف ترین کالای دنیاست. همین تحقیق باعث شد «مجید ساطعی» به فکر فرآوری دانه های قهوه بیفتد.
[[پرونده:Majid-sateie.jpg|بندانگشتی|چپ|مجید ساطعی]]


مجید ساطعی می گوید: ابتدا ما روی برندسازی قهوه در خارج تحقیق کردیم؛ سپس از یک مغازه کوچک شروع کردیم و با سرمایه گذاری هدفمند شده توانستیم تولید قهوه را در کشور برند سازی کنیم و دانه خام آن را فراوری کرده و روی آن ارزش افزوده ایجاد کنیم تا مشتریان هم قهوه را با طعم تازه بنوشند. اکنون با اشتغال ۴۰ نفر از متخصصان فرآوری قهوه، امیدواریم سهم خوبی در اشتغالزایی داشته باشیم.
موقع رفتن به کافی شاپ و سفارش یک قهوه ی خاص، حتی به ذهنمان هم خطور نمی کند که پشت سر همین قهوه، یک کارآفرینی بزرگ وجود دارد...! '''طبق آمار "قهوه" بعد از بنزین پرمصرف ترین کالای دنیاست.''' همین تحقیق باعث شد '''«مجید ساطعی»''' به فکر فرآوری دانه های قهوه بیفتد.


مجید ساطعی می گوید: ابتدا ما روی برندسازی قهوه در خارج تحقیق کردیم؛ سپس از یک مغازه کوچک شروع کردیم و با سرمایه گذاری هدفمند شده توانستیم تولید قهوه را در کشور برند سازی کنیم و دانه خام آن را فراوری کرده و روی آن ارزش افزوده ایجاد کنیم تا مشتریان هم قهوه را با طعم تازه بنوشند. '''اکنون با اشتغال ۴۰ نفر از متخصصان فرآوری قهوه، امیدواریم سهم خوبی در اشتغالزایی داشته باشیم.'''


{| class="wikitable"
{| class="wikitable"
سطر ۱۷: سطر ۱۸:
[[رده:کارآفرین]]
[[رده:کارآفرین]]
[[رده:کافی شاپ دار]]
[[رده:کافی شاپ دار]]
[[رده:آثار]]
[[رده:مراکز]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۱۳

مجید ساطعی

موقع رفتن به کافی شاپ و سفارش یک قهوه ی خاص، حتی به ذهنمان هم خطور نمی کند که پشت سر همین قهوه، یک کارآفرینی بزرگ وجود دارد...! طبق آمار "قهوه" بعد از بنزین پرمصرف ترین کالای دنیاست. همین تحقیق باعث شد «مجید ساطعی» به فکر فرآوری دانه های قهوه بیفتد.

مجید ساطعی می گوید: ابتدا ما روی برندسازی قهوه در خارج تحقیق کردیم؛ سپس از یک مغازه کوچک شروع کردیم و با سرمایه گذاری هدفمند شده توانستیم تولید قهوه را در کشور برند سازی کنیم و دانه خام آن را فراوری کرده و روی آن ارزش افزوده ایجاد کنیم تا مشتریان هم قهوه را با طعم تازه بنوشند. اکنون با اشتغال ۴۰ نفر از متخصصان فرآوری قهوه، امیدواریم سهم خوبی در اشتغالزایی داشته باشیم.

محتوای بیشتر
فیلم خبری

منابع

«کارآفرین اصفهانی با «قهوه اش» ۴۰ نفر را سر کار گذاشت». خبرگزاری صداوسیما. 25 شهریور 99.