تجربه ی شیرین از دانه ی تلخ

از قصه‌ی ما
نسخهٔ تاریخ ‏۲۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۶ توسط رعنا موی (بحث | مشارکت‌ها) (صفحه‌ای تازه حاوی «موقع رفتن به کافی شاپ و سفارش یک قهوه ی خاص، حتی به ذهنمان هم خطور نمی کند که پ...» ایجاد کرد)
(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

موقع رفتن به کافی شاپ و سفارش یک قهوه ی خاص، حتی به ذهنمان هم خطور نمی کند که پشت سر همین قهوه، یک کارآفرینی بزرگ وجود دارد...! طبق آمار "قهوه" بعد از بنزین پرمصرف ترین کالای دنیاست. همین تحقیق باعث شد «مجید ساطعی» به فکر فرآوری دانه های قهوه بیفتد.

مجید ساطعی می گوید: ابتدا ما روی برندسازی قهوه در خارج تحقیق کردیم؛ سپس از یک مغازه کوچک شروع کردیم و با سرمایه گذاری هدفمند شده توانستیم تولید قهوه را در کشور برند سازی کنیم و دانه خام آن را فراوری کرده و روی آن ارزش افزوده ایجاد کنیم تا مشتریان هم قهوه را با طعم تازه بنوشند. اکنون با اشتغال ۴۰ نفر از متخصصان فرآوری قهوه، امیدواریم سهم خوبی در اشتغالزایی داشته باشیم.


محتوای بیشتر
فیلم خبری

منابع

«کارآفرین اصفهانی با «قهوه اش» ۴۰ نفر را سر کار گذاشت». خبرگزاری صداوسیما. 25 شهریور 99.