تفاوت میان نسخه‌های «صفحهٔ اصلی»

از قصه‌ی ما
سطر ۷: سطر ۷:


در سینمایی که در پرداخت به مسائل و دغدغه و سوژه‌هایش دچار یک رکود و تکرار شده، چاره‌ای جز شناسایی، معرفی و به رخ کشیدن قهرمان‌های جای‌جای ایران نداریم. قهرمان‌ها و سوژه‌هایی که ارزش، قابلیت و ضرورت روایت دارند. [[شهدا]]، [[اصناف]] مختلف، [[روستا]]ها، [[پیشرفت]]‌های [[اقتصادی]]، [[محرومیت‌زدایی]] و... همه و همه  هزاران سوژه جذابی در خود دارند که آینه و بازتابی از هویت ایرانی و انقلابی ملت ما هستند.
در سینمایی که در پرداخت به مسائل و دغدغه و سوژه‌هایش دچار یک رکود و تکرار شده، چاره‌ای جز شناسایی، معرفی و به رخ کشیدن قهرمان‌های جای‌جای ایران نداریم. قهرمان‌ها و سوژه‌هایی که ارزش، قابلیت و ضرورت روایت دارند. [[شهدا]]، [[اصناف]] مختلف، [[روستا]]ها، [[پیشرفت]]‌های [[اقتصادی]]، [[محرومیت‌زدایی]] و... همه و همه  هزاران سوژه جذابی در خود دارند که آینه و بازتابی از هویت ایرانی و انقلابی ملت ما هستند.
‎<comments />

نسخهٔ ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۲:۳۶

جشنواره مردمی فیلم عمار

کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از فتنه 88 زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلم‌سازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند اما این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه رسانه ملی و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند. این اتفاق باعث شکل‌گیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد. نام این جشنواره ـ که مبدأ شکل گیری و روش‌های نوین و متفاوتی در مقایسه با جشنواره‌های رایج دیگر داشت ـ به نام پرچمدار روشن‌گری و تبیین حق‌طلبانه در صدر اسلام، حضرت عمار یاسر مزیّن گشته و «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفت.

Slide10.jpg

سوژه‌های سینمایی

در سینمایی که در پرداخت به مسائل و دغدغه و سوژه‌هایش دچار یک رکود و تکرار شده، چاره‌ای جز شناسایی، معرفی و به رخ کشیدن قهرمان‌های جای‌جای ایران نداریم. قهرمان‌ها و سوژه‌هایی که ارزش، قابلیت و ضرورت روایت دارند. شهدا، اصناف مختلف، روستاها، پیشرفت‌های اقتصادی، محرومیت‌زدایی و... همه و همه هزاران سوژه جذابی در خود دارند که آینه و بازتابی از هویت ایرانی و انقلابی ملت ما هستند.