تفاوت میان نسخههای «صفحهٔ اصلی»
(تغییرمسیر به Http://gheseyemaa.ir/?v=1) برچسب: تغییر مسیر جدید |
|||
سطر ۱: | سطر ۱: | ||
#تغییر_مسیر [[http://gheseyemaa.ir/?v=1]] | |||
==[[جشنواره مردمی فیلم عمار]]== | ==[[جشنواره مردمی فیلم عمار]]== | ||
کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از [[فتنه 88]] زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلمسازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند اما این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه [[رسانه ملی]] و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند. این اتفاق باعث شکلگیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد. نام این جشنواره ـ که مبدأ شکل گیری و روشهای نوین و متفاوتی در مقایسه با جشنوارههای رایج دیگر داشت ـ به نام '''پرچمدار روشنگری''' و تبیین حقطلبانه در صدر اسلام، حضرت '''عمار یاسر''' مزیّن گشته و «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفت. | کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از [[فتنه 88]] زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلمسازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند اما این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه [[رسانه ملی]] و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند. این اتفاق باعث شکلگیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد. نام این جشنواره ـ که مبدأ شکل گیری و روشهای نوین و متفاوتی در مقایسه با جشنوارههای رایج دیگر داشت ـ به نام '''پرچمدار روشنگری''' و تبیین حقطلبانه در صدر اسلام، حضرت '''عمار یاسر''' مزیّن گشته و «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفت. |
نسخهٔ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۲۴
تغییرمسیر به:
جشنواره مردمی فیلم عمار
کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از فتنه 88 زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلمسازان متعهد کشور آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند اما این آثار نه تنها حمایت نشد بلکه رسانه ملی و نهادهای مرتبط قدمی برای نمایش و دیده شدن این آثار بر نداشتند. این اتفاق باعث شکلگیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد. نام این جشنواره ـ که مبدأ شکل گیری و روشهای نوین و متفاوتی در مقایسه با جشنوارههای رایج دیگر داشت ـ به نام پرچمدار روشنگری و تبیین حقطلبانه در صدر اسلام، حضرت عمار یاسر مزیّن گشته و «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفت.
سوژههای سینمایی
در سینمایی که در پرداخت به مسائل و دغدغه و سوژههایش دچار یک رکود و تکرار شده، چارهای جز شناسایی، معرفی و به رخ کشیدن قهرمانهای جایجای ایران نداریم. قهرمانها و سوژههایی که ارزش، قابلیت و ضرورت روایت دارند. شهدا، اصناف مختلف، روستاها، پیشرفتهای اقتصادی، محرومیتزدایی و... همه و همه هزاران سوژه جذابی در خود دارند که آینه و بازتابی از هویت ایرانی و انقلابی ملت ما هستند.